ARTIS SEKSI DEDAH BAKAL SUAMI , RANCANG KAHWIN TAHUN DEPAN


#Julia Ziegler memang dah lama menyepi dari industri hiburan, dan jarang dapat tengok dia berlakon di kaca TV..

#Terbaru dia mengeluarkan kenyataan bakal tamatkan zaman bujangnya tahun hadapan.. >Julia juga akui dah punya calon pilihan.. 

Klik Pada Foto Untuk Paparan Jelas 


“Kalau jodoh saya sampai awal jadi awal la saya berkahwin. Siapa yang tidak teringin hendak berkahwin dan mempunyai keluarga sendiri.


Sebelum ni saya merancang untuk berkahwin tahun ni tapi nampaknya rancangan saya bakal di bawa ke tahun depan. Sebab kita merancang tapi ALLAH yang menentukan.

“Umur saya semakin tahun semakin meningkat jadi tiba masanya saya memikirkan untuk mendirikan rumah tangga dan menguruskan rumah tangga,” katanya.


Klik Pada Foto Untuk Paparan Jelas 

Julia sebelum ini dikatakan pernah bercinta dengan seorang usahawan yang juga merupakan kenalannya sejak lapan tahun lalu.. Dia sangat berharap dapat berkahwin dengan si dia yang sedang bertakhta di hatinya..

Bagus sangat lah tu, usia tu semakin meningkat memang elok la cepat-cepatkan kahwin..hehehe.. Kami doakan semoga semua perancangan Julia untuk berkahwin tahun depan berjalan dengan lancar.




0 Response to "ARTIS SEKSI DEDAH BAKAL SUAMI , RANCANG KAHWIN TAHUN DEPAN"

Post a Comment