KAKA AZRAFF Di Label Perampas BOYFRIEND Kawan Baik Sendiri !!


#Desas desus mengenai hubungan cinta di antara asha Shilla dan kekasih hatinya yang dikatakan telah berakhir mula bertiup kencang sejak kebelakangan ini.

#Malah tindakan Tasha memadam kesemua gambar Hans di laman Instagram miliknya menjadi persoalan. Belum pun reda dengan kontroversi tersebut, nama Kaka Azraff pula  tiba-tiba muncul apabila didakwa orang ketiga yang menjadi punca perpisahan Tasha dan Hans.

Lagi artikel penuh sila klik Di SINI




#Memetik laporan Astro Gempak, hubungan akrab di antara Tasha dan Kaka kini terputus walaupun pernah bersama-sama terbang ke sebuah pulau peranginan terkenal di Indonesia untuk sesi fotografi pra-perkahwinan seorang rakan artis.
#Malah Kaka turut dilabel perampas oleh teman-teman sekelilingnya sehingga dia telah dikeluarkan dari group Whatsapp mereka yang terdiri daripada beberapa rakan-rakan artis termasuk Tasha kerana tidak suka dengan perbuatannya itu.

Klik Pada Foto Untuk Paparan Lebih Jelas


#Ermm... Patut lah Tasha Shilla mengambil pendekatan untuk berdiam diri apabila ditanya mengenai status hubungannya dengan Hans.

#Apa-apa pun kita tunggu penjelasan daripada Tasha dan Kaka sendiri. Kata orang biasanya pokok takkan bergoyang kalau tak ada angin. Betul tak?


Klik Pada Foto Untuk Paparan Lebih Jelas

BACA : Taufik Batishah Tamatkan Zaman Bujang APRIL Ini.


Sumber : OHBulan


0 Response to "KAKA AZRAFF Di Label Perampas BOYFRIEND Kawan Baik Sendiri !!"

Post a Comment